امیر علی پسر خوشگل مامان و بابا امیر علی پسر خوشگل مامان و بابا ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

.:.•*`همـــه هستـــی مامـــان و بابـــا`*•.:.

چهره زیبای تو...

1390/2/25 1:01
1,174 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزیز دل مامان..

امروز عصر من و بابایی رفتیم دکتر ..

بعد از گرفتن وزن و فشار خون خوابیدم تا دکتر صدای قلب خوشگلت روبشنوه..

قلب قشنگت تند میزد و بهم آرامش می داد..

بعدم دکتر چهره زیباتو نشونم داد  دستاتو بالا گرفته بودی و به روبرو نگاه میکردی..

خانوم دکتر گفت ببین داره نگات میکنه  بعدم حالتتو عوض کردی و به پهلو شدی ..

وقتی نگات می کردم خیلی احساس قشنگی داشتم ..

گلم تو امروز وارد هفته ٢٠ شدی  دقیقا امروز دوران بارداریم به نیمه رسید..

٢٠ هفته دیگه تو بدنیا میای..

خدا رو شکر دکترم گفت حالت خوبه وخیالمواز سلامتیت راحت کرد .. 

 قربونت برم قشنگم خیلی دوست دارم..niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ابوالفضل
2 خرداد 90 17:33
مامانی روزت مبارک
مامان نگین
8 مرداد 90 17:21
سلام خانمی. مبارک باشه. خوشحالم که ی دوست خوبه دیگه هم برای آقا طاهای گلم پیدا کردم. مواظب خودتو و ناز پسرت باش. راستی لینکت کردم. شما هم دوست داشتی سری به ما بزن خوشحال میشیم.